Administratorzy sklepu mają dostęp do panelu, w którym odnaleźć mogą salda kredytów i historię konta klienta, a także mają możliwość zastosowania kredytu na zakupy dla poszczególnego klienta.
Sprawdzanie salda kredytu
Na pasku bocznym Administrator przejdź do Klienci -> Operacje -> Wszyscy klienci.
Znajdź klienta w tabelce.
W kolumnie Akcja kliknij Edytuj.
W lewym panelu wybierz opcję Kredyt sklepu.
Stosowanie salda kredytu w zamówieniu
Jako administrator sklepu możesz zrobić wiele rzeczy w imieniu klienta. Obejmuje to składanie zamówień. Tworząc zamówienie, możesz zastosować saldo Kredytu Sklepu należne klientowi. Dostępne saldo jest wyświetlane w sekcji Informacje o płatności i wysyłce. Zaznacz pole wyboru Użyj kredytu sklepowego, aby zastosować saldo lub część salda, jeśli łączna kwota zamówienia jest mniejsza.
Jeśli za zamówienie został wydany zwrot pieniędzy, klienci mogą wyświetlić informacje o zwrocie związane z zamówieniem na pulpicie swojego konta. Jeśli włączono opcję Pokaż historię kredytów, klienci mogą również uzyskać dostęp do historii kredytowej sklepu.
Podgląd kwot refundacji w sklepie
Z sklepie klient loguje się na swoje konto.
Zlokalizuj ich zamówienie, korzystając z jednej z następujących metod:
- Wyszukaj zamówienia na liście Ostatnie zamówienia i kliknij Wyświetl.
- W lewym panelu, wybierz Moje zamówienia. Następnie znajdź zamówienie na liście i kliknij Wyświetl.
Kliknij kartę Zwroty kosztów (Refunds), aby wyświetlić szczegóły zwrotu.
Sprawdzanie salda kredytu i historii sklepu w sklepie
Z poziomu sklepu klient loguje się na swoje konto.
Jeśli zwrot dotyczył kredytu sklepowego, wybiera opcję Kredyt sklepowy w lewym panelu.
Kwota zwrócona na konto sklepu pojawia się na liście wraz z datą i godziną działania.