Katalog – co musisz wiedzieć

Panel Katalogu w Magento 2

Panel  Katalogu jest miejscem, w którym masz dostęp do informacji o swoich produktach,  możesz te produkty kategoryzować, oraz możesz zarządzać markami produktów.
Wpierw przeanalizujmy to, co znajduje się w zakładce Produkty.
W tym celu przejdź do Katalog -> Produkty.

Przejdź teraz do przykładowego produktu, w moim przypadku jest to:

 

Najpierw mamy szereg właściwości produktu, takich jak zestaw atrybutów, cena, kategoria produktu lub numer katalogowy SKU.
Opisywałem to w jednym z poprzednich wpisów.
Lecz o wiele więcej dodatkowych opcji jest poniżej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Właściwości produktu

Zawartość
Tutaj opiszesz swój produkt z użyciem edytora tekstowego.

Konfiguracje
Produkty konfigurowalne pozwalają klientom na wybranie produktu w określonej konfiguracji (np. konkretnego koloru koszulki). Każda konfiguracja (np. każdy kolor koszulki) wymaga stworzenia odrębnego produktu prostego.

Opinie produktu
Tu odnajdziesz opinie produktu.

Konstruktor treści
Zaawansowany konstruktor treści stworzony przez Magesuite.

Zdjęcia i filmy
W tym miejscu znajdują się wszystkie zdjęcia oraz filmy produktu, który edytujesz.

Produkty powiązane, Up-Sells i Cross-Sells
Powiązane produkty są pokazywane klientom jako dodatek do oglądanych przez nich produktów. Produkty typu „up-sell” są dla klientów droższą lub lepszą jakościowo alternatywą dla oglądanych przez nich produktów.

Indywidualne opcje
Niestandardowe opcje pozwalają kupującym wybierać warianty produktów, których potrzebują.

Dostępność w witrynach
Wybierz, czy dany produkt będzie wyświetlany we wszystkich witrynach sklepu czy tylko w wybranym sklepie.

Optymalizacja dla wyszukiwarek
Dodaj własny klucz URL produktu, zdefiniuj słowa kluczowe, meta dane itp.

Ilość produktu do sprzedaży
Dostępna ilość produktu zdefiniowana na stanie magazynowym.

Wygląd
Ustaw, jak będzie się wyświetlał produkt ustalając układ (np. 1 kolumna, 2 kolumny) oraz zdefiniuj jak wyświetlać się będą opcje produktu.

Harmonogram aktualizacji wyglądu
W tym miejscu możesz określić, jak wygląd wyświetlanych produktów będzie się zmieniał w określonym przez Ciebie czasie.

Opcje podarunkowe
W tym miejscu możesz aktywować wysyłanie wiadomości dotyczących wysyłki produktów podarunkowych.

Oferta dnia
Edytuj produkt tworząc go ofertą dnia. Dodaj cenę specjalną dla tej oferty. Oferta dnia może trwać w określonych godzinach. Np. od 8:35 do 14:55. Używaj minut z interwałem 5-minutowym. Ustalanie godzin np od 7:48 do 12:21 nie jest zalecane. Ustal również limit ilościowy produktu.

Bestsellery
Ustal czy dany produkt stał się bestsellerem ustalając warunki, aby nim był. Zrób to według ilości sprzedaży (np. produkt został sprzedany już 50 razy).

Positive Indicators/Pozytywne wskaźniki
Tu możesz określić, czy pojawi się ikona popularności przy produkcie, który jest częściej kupowany przez klienta, ile sztuk jeszcze pozostało i wiele innych opcji.

Informacje o produktach do pobrania
Ustal czy produkt jest produktem cyfrowym, tzn. jest do pobrania przez klienta.