Raportowanie zaangażowania klientów

Customer Engagement (zaangażowanie klienta)

Customer Engagement  udostępnia opcje importu danych i raportów dla dotdigital.

Te opcje obejmują:
Pulpit nawigacyjny do dostosowywania synchronizacji, dostępu do konta itp.
Różne raporty ułatwiające śledzenie synchronizacji, aktywności i wydajności Engagement Cloud

Opcje i konfiguracje pulpitu nawigacyjnego

Pulpit nawigacyjny dotdigital zapewnia takie funkcje jak – ustawienia importu, synchronizację zadań, opcje resetowania itp w celu aktualizacji, synchronizacji i zarządzania zebranymi danymi.

 

Dostępne raporty:

Status importu: śledzi status synchronizacji danych wsadowych z Engement Cloud do Magento: identyfikator partii, typ (kontakt, katalog itp.), tryb (zbiorczo), status (przetwarzanie, import itp.).
Rejestracja dla automatyzacji: śledzi stan automatyzacji utworzonych w Engagement Cloud, takich jak programy, zawartość kampanii i domyślna automatyczna odpowiedź. Raport pomaga zlokalizować automatyzacje z błędami aktualizacji ustawień itp.
Wysłane kampanie: śledzi stan wiadomości e-mail wysłanych w ramach kampanii, wskazując, czy wiadomości e-mail są w kolejce do wysłania, czy zostały wysłane do usługi Engagement Cloud i czy jakiekolwiek wiadomości nie są wysyłane. Te e-maile obejmują porzucone koszyki i e-maile z prośbą o sprawdzenie.
Zadania Cron: śledzi wszystkie zadania cron zarządzane i uruchamiane przez Engagement Cloud. Zadania Cron zarządzają wszystkimi synchronizacjami i uruchamiają je, inicjując partie danych.
Podgląd Logów: Dostarcza informacji o wpisach dziennika (logi) generowane przez Engagement Cloud, śledząc wszystkie synchronizacje danych. Dzienniki są dostępne w Twojej instalacji  Magento w var/logs /.
Opuszczone koszyki: śledzi wpisy generowane przez porzucone koszyki, programy itp.

 

Konfigurowanie raportów

Kliknij Raporty w panelu administracyjnym. W sekcji Customer Engagement wybierz Dashboard.
Te ustawienia można również znaleźć w Sklepy -> Ustawienia -> Konfiguracja -> Engagement Cloud -> Deweloper.

Skonfiguruj ustawienia importu, aby wskazać opcje rozmiaru synchronizacji dla połączeń między Magento i dotdigital.

  • Ustaw rozmiar synchronizacji kontaktów (domyślnie 500). Spowoduje to ustawienie limitu rozmiaru wsadu wymaganego dla liczby kontaktów wczytywanych podczas każdej synchronizacji.
  • Ustaw rozmiar synchronizacji danych transakcyjnych (domyślnie 50). To ustawia wymagany limit rozmiaru partii dla ilości transakcji wczytanych dla każdej synchronizacji.

Aby zsynchronizować dane sprzedażowe subskrybenta, ustaw opcję Włącz synchronizację danych sprzedaży abonentów na „Tak”. Ta opcja jest domyślnie wyłączona ze względu na zwiększone obciążenie serwera i czas synchronizacji.

Aby wykrywać, tworzyć i mapować pola danych automatycznie (nie ręcznie) z Magento do Engagement Cloud, rozwiń Ustawienia synchronizacji –> Zadania Administratora i kliknij Uruchom teraz przy „Automatycznie mapuj pola danych”

Aby usunąć wszystkie bieżące identyfikatory kontaktów i dodać nowe, rozwiń Ustawienia synchronizacji -> Zadanie administratora i kliknij Uruchom teraz obok „Usuń wszystkie identyfikatory kontaktów” aby usunąć wszystkie identyfikatory kontaktów.

Na końcu kliknij Zapisz.