Widget Zamówienia i Zwroty
Widget Zamówienia i Zwroty umożliwia gościom (niezalogowanym klientom) sprawdzanie statusu zamówień, drukowanie faktur i śledzenie przesyłek. Po dodaniu Widgetu do sklepu jest on widoczny tylko dla gości i klientów, którzy nie są zalogowani na swoje konta. Goście mogą znaleźć zamówienia, podając identyfikator zamówienia, nazwisko rozliczeniowe oraz adres e-mail lub kod pocztowy.
Jak dodać Widget Zamówienia i Zwroty
Na pasku bocznym przejdź do opcji Zawartość -> Elementy -> Widżety.
W prawym górnym rogu kliknij Dodaj widżet.
W sekcji Ustawienia wykonaj następujące czynności:
- Ustaw Typ na Zamówienia i Zwroty.
- Wybierz motyw projektu, który jest używany przez sklep.
Kliknij Kontynuuj.
W sekcji Właściwości w sklepie wykonaj następujące czynności:
- W polu Tytuł widżetu wprowadź opisowy tytuł widżetu.
Ten tytuł jest widoczny tylko dla administratora. - W polu Przypisz do widoków sklepu wybierz widoki sklepu, w których widżet będzie widoczny.
Możesz wybrać konkretny widok sklepu lub wszystkie widoki sklepu. Aby wybrać wiele widoków, przytrzymaj klawisz Ctrl (PC) lub Command (Mac) i kliknij każdą opcję.
Opcjonalnie w polu Kolejność sortowania wprowadź liczbę, aby określić kolejność, w jakiej ta pozycja będzie się pojawiać z innymi w tej samej części strony. (0 = pierwsza, 1 = druga, 2= trzecia itd.)
W sekcji Aktualizacje układu kliknij opcję Dodaj aktualizację układu i wykonaj następujące czynności:
- Ustaw opcję Display On na typ strony, na której ma się pojawiać widżet.
- Uzupełnij pozostałe informacje dotyczące aktualizacji układu, żeby określić, gdzie widżet jest wyświetlany na stronie.
Po zakończeniu kliknij Zapisz.
Po wyświetleniu monitu o odświeżenie pamięci podręcznej kliknij łącze w komunikacie u góry strony i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Gotowe.
Możesz teraz używać Widgetu, dzięki któremu każdy niezalogowany klient będzie miał dostęp do informacji dotyczących zamówień i zwrotów.