Widget Zamówienia i Zwroty

Widget Zamówienia i Zwroty

Widget Zamówienia i Zwroty umożliwia gościom (niezalogowanym klientom) sprawdzanie statusu zamówień, drukowanie faktur i śledzenie przesyłek. Po dodaniu Widgetu do sklepu jest on widoczny tylko dla gości i klientów, którzy nie są zalogowani na swoje konta. Goście mogą znaleźć zamówienia, podając identyfikator zamówienia, nazwisko rozliczeniowe oraz adres e-mail lub kod pocztowy.

Jak dodać Widget Zamówienia i Zwroty

Na pasku bocznym przejdź do opcji Zawartość -> Elementy -> Widżety.
W prawym górnym rogu kliknij Dodaj widżet.
W sekcji Ustawienia wykonaj następujące czynności:

  • Ustaw Typ na Zamówienia i Zwroty.
  • Wybierz motyw projektu, który jest używany przez sklep.

Kliknij Kontynuuj.

W sekcji Właściwości w sklepie wykonaj następujące czynności:

  • W polu Tytuł widżetu wprowadź opisowy tytuł widżetu.
    Ten tytuł jest widoczny tylko dla administratora.
  • W polu Przypisz do widoków sklepu wybierz widoki sklepu, w których widżet będzie widoczny.
    Możesz wybrać konkretny widok sklepu lub wszystkie widoki sklepu. Aby wybrać wiele widoków, przytrzymaj klawisz Ctrl (PC) lub Command (Mac) i kliknij każdą opcję.

Opcjonalnie w polu Kolejność sortowania wprowadź liczbę, aby określić kolejność, w jakiej ta pozycja będzie się pojawiać z innymi w tej samej części strony. (0 = pierwsza, 1 = druga, 2= trzecia itd.)

W sekcji Aktualizacje układu kliknij opcję Dodaj aktualizację układu i wykonaj następujące czynności:

  • Ustaw opcję Display On na typ strony, na której ma się pojawiać widżet.
  • Uzupełnij pozostałe informacje dotyczące aktualizacji układu, żeby określić, gdzie widżet jest wyświetlany na stronie.

Po zakończeniu kliknij Zapisz.
Po wyświetleniu monitu o odświeżenie pamięci podręcznej kliknij łącze w komunikacie u góry strony i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Gotowe.
Możesz teraz używać Widgetu, dzięki któremu każdy niezalogowany klient będzie miał dostęp do informacji dotyczących zamówień i zwrotów.