Menu Marketing
Menu Marketing zapewnia dostęp do narzędzi służących do zarządzania promocjami, komunikacją, SEO i treściami generowanymi przez użytkowników.
Wyświetlanie menu marketingowego
Na pasku bocznym kliknij Marketing.
Główne sekcje menu
Promocje
Za pomocą tej sekcji możesz tworzyć reguły dla cen katalogu i koszyka, które uruchamiają rabaty na podstawie różnych wcześniej zdefiniowanych warunków. Możesz skonfigurować promocje, które zaczną działać, gdy zostaną spełnione wymagane warunki.
Komunikacja
W sekcji komunikacji możesz zarządzać szablonami e-maili oraz newsletterem
Kanały reklamowe
Połącz swój sklep Magento z usługą Google Shopping, znaną w naszym kraju pod nazwą Google Zakupy.
SEO i przekierowania
Analizuj wyszukiwane hasła i synonimy, aby pomóc klientom znaleźć produkty w sklepie, zarządzać metadanymi i utworzyć mapę witryny. Możesz użyć przekierowań, aby zmieniać adresy URL i unikać błędnych linków.
Treści użytkowników
Dzięki tej sekcji wykorzystasz recenzje produktów generowane przez użytkowników, aby stworzyć zaangażowanie klientów i zwiększyć sprzedaż.
Customer Engagement (Zaangażowanie klienta)
Korzystaj z Engagement Cloud, aby tworzyć spersonalizowane, zautomatyzowane kampanie angażujące, które „przekraczają oczekiwania klientów”. Połącz swoje dane, aby zwiększyć zwrot z inwestycji i zwiększyć długookresową wartość klienta.
Ogólna analiza sekcji Promocje została napisana tu.
Zachęcam też do przeczytania bardziej zaawansowanej analizy w tym miejscu.