Sortowanie z użyciem SKU
Sortowanie z użyciem SKU to widget, który można wyświetlić w sklepie jako pewna forma udogodnienia dla wszystkich kupujących. Możesz go udostępnić tym z określonych grup klientów. Kupujący mogą wprowadzić numer SKU i informacje o ilości bezpośrednio do pola Sortuj z użyciem SKU lub przesłać plik csv ze swojego konta klienta. Niezależnie od konfiguracji, jest ono zawsze dostępne dla administratorów sklepów.
Aby sortować według SKU w sklepie:
W miejscu Sortuj po SKU wprowadź SKU i ilość zamawianego artykułu.
Aby dodać kolejny element, kliknij Dodaj wiersz i powtórz proces.
Kliknij Dodaj do koszyka.
Aby zamówić przez SKU z konta klienta:
Zaloguj się do swojego konta klienta ze sklepu.
W panelu po lewej stronie wybierz Sortuj po SKU.
Dodaj poszczególne elementy:
- Dodaj elementy według SKU:
- Wprowadź SKU i ilość pozycji do zamówienia.
Aby w razie potrzeby dodać dodatkowe elementy, kliknij Dodaj wiersz i powtórz czynność.
Prześlij plik CSV z wieloma produktami do zamówienia, wykonaj następujące czynności:
- Przygotuj plik CSV zawierający kolumny dla SKU i Qty.
- Aby przesłać plik CSV, kliknij Wybierz plik i wybierz plik do przesłania.
Kliknij Dodaj do koszyka.
Aby skonfigurować zamówienie według SKU:
Na pasku bocznym kliknij Sklepy, następnie w Ustawienia i wybierz Konfiguruj.
W sekcji Sprzedaż w lewym panelu wybierz opcję Sprzedaż.
Rozwiń sekcję ustawień Sortuj po SKU.
Ustaw opcję Włącz sortowanie według SKU na moim koncie w na jedną z następujących opcji:
- Tak, dla każdego – Sortowanie po SKU jest dostępne w sklepie dla każdego kupującego.
- Tak, w przypadku określonych grup klientów – Sortowanie według SKU jest dostępne tylko dla członków określonej grupy klientów, takiej jak np. sprzedaż hurtowa.
- Nie – Sortowanie po SKU nie pojawia się w sklepie, a strona Sortuj po SKU nie jest dostępna na koncie klienta.
Kliknij Zapisz konfigurację.